Waarom we doen wat we doen

Wij helpen fitness eigenaren als groei partner, omdat meekijken met slechts 1 schakel in het proces niet werkt. We kunnen eindeloos veel leads garanderen, zoals elk marketing bureau, maar daar haal je geen kanten uit. Toevoegde winst is uiteindelijk het enige dat er toe doet.
Video afspelen

Hoe het begon

Voordat ze elkaar leerde kennen, begon Noah Mulder met het laten groeien van Instagram-pagina’s van niets naar meer dan 100.000+ volger, om ze vervolgens te verkopen en weer opnieuw te beginnen. Soms kocht hij, voor de afwisseling, een bestaande pagina en maakte die groter.

Het uitpuzzelen hoe je viral kon gaan en hoe je zoveel mogelijk volgers kon krijgen, vond hij een van de leukste uitdagingen! Daarnaast was Noah werkzaam bij een online marketingbureau als manager, waar hij verantwoordelijk was voor het aantrekken van organische en betaalde bezoekers via Facebook en Instagram. Dit vereiste het afronden van diverse cursussen en het opzetten van veel advertenties om te leren. Maar er was meer dat Noah zocht!

Na het behalen van zijn diploma in Bedrijfskunde, werd dit verlangen de start van FireFunnels. Noah stortte zich op alle aspecten van marketing, van websites tot SEO en social media beheer. Ondanks een wat rommelige start, zoals vaak het geval is bij beginnende ondernemers, begonnen de klanten al snel binnen te stromen, mede dankzij Noahs effectieve inzet van LinkedIn voor zijn bedrijf.

Maurice Kerver heeft in de tussentijd ook niet stilgezeten. Gedurende zijn studie volgde hij alle marketingcursussen die je je maar kunt voorstellen (serieus, Maurice heeft meer dan 50 cursussen voltooid, waaronder een cursus van Harvard!) en verzamelde hij een boekenkast met meer dan 200 boeken. Na deze ‘reis’ begon het ook bij hem te kriebelen, wat leidde tot de oprichting van zijn eigen marketingbureau.

In het begin was dit een hele zoektocht. Het is één ding om kennis te hebben, maar een ander om deze toe te passen! Maurice begon met het bouwen van websites en webshops, maar al snel breidde zijn focus zich uit naar organische vindbaarheid en online adverteren. Net als Noah, wist Maurice snel klanten te winnen door LinkedIn effectief in te zetten. Uiteindelijk specialiseerde hij zich in het verbeteren van de online vindbaarheid van bedrijven en het genereren van leads.

Waar we nu staan

Toen ze elkaar ontmoetten kozen ze ervoor om een stap terug te doen en van koers te veranderen, ondanks het succes in hun ondernemingen. Gedreven door de overtuiging dat de fitness industrie hun ‘Groei Partner’ model nog meer potentieel heeft voor succes.

Met het succes van hun vorige onderneming breiden ze nu hun expertise uit om fitness eigenaren te helpen. Met een team van vijf mensen helpen zij Fitness eigenaren.
Afbeelding Maurice
Afbeelding Rowan

Vrijblijvend informatie ontvangen?

Benieuwd hoe je meer omzet en winst kunt krijgen? Laat je gegevens achter en ontvang een gedetailleerd overzicht. Geheel vrijblijvend!